۹ اهرم درآمد ۵۰۰ برابری به ارزش ۲۰۰۰ دلار

اهرم درآمد

شاید تا بخال دبده باشید که زمانی که یک چرخ از ماشین پنجر می شود و شما قصد عوض کردن آن را با چرخ زاپاس دارید چون نمی توانید از قدرت زور و بازوی خود برای بلند کردن ماشین استفاده کنید وسیله و ابزاری وحود دارد به نام جک که زیر ماشین اهرم شده و شما با کمترین فشار ممکن می توانید ماشین را بالا برده و بالا نگه دارید تا چرخ را تقویض کنید.

در کسب و کار هم چنین ابزارها و تکنیک هایی وجود دارد که شاید تا به الان هیچ کس به وضوح در مورد آن به ما نگفته باشدبه این ابزار ها به اصطلاح اهرم گفته می شود. این اهرم ها به ما کمک می کنند تا گام های درآمدی بالاتر از حدی که تا به الان نمی توانستیم کسب کنیم را بدست آوریم.

واقعیت این است که ما هم میتوانیم با اهرم سازی باعث پولسوزی شویم و هم باعث پولسازی.یعنی اهرم هایی مثل استخدام کارمند آبدارچی منشی تعویض ویترین فروشگاه استخدام گرافیست ساخت اپلیکیشن یا ساخت وبسایت اختصاصی براحتی میتوانند با هزینه هایی که ایجاد می کنند باعث هدردادن پول از جیب شما شوند وپول بیشتری برای شما ایجاد نکنند که به این کارها اهرم های پولسوز می گوییم.

درمقابل کارهایی مثل جذب فروشنده به عنوان نیروی انسانی می تواند اهرم پولسازی باشد ولی بخواهم بهتر از نیروی انسانی را به شما معرفی کنم دست روی تکنولوژی می گذارم چون سیستم اتوماتیک خیلی به صرفه تر از استخدام نیرو هست.مثلا استفاده از اینترنت برای فروش محصول برای تبلیغات استفاده از تلگرام استفاده از اینستاگرام.

۲ سوال مهم برای تشخیص نوع اهرم

 

سوال ۱ : آیا این کار پولساز است یا پولسوز؟

سوال ۲ : آیا اولویت بالاتری هست؟

داشتن یا نداشتن؟

 داشتن اهرم مهم نیست.این که یک اهرم بگیرید ولی نتوانید از آن پول دربیاورید هیچ ارزشی ندارد بلکه زمانی ارزش پیدا می کند که بتوانید با آن پول بیشتری دربیاورید در غیر این صورت مثل همان اهرم پول سوز عمل خواهد کرد و فقط برای شما بار هزینه ای خواهد داشت

اهرم برای تعمیر نیست

اهرم برای تعمیر نیست برای تکثیر است

اینکه من هیچ چیز از مدیا و رسانه نمی دانم ولی یک نفر استخدام کنم که کار رسانه را انجام دهد اشتباه است

درست این است که حالا که من یک فروشنده درست و حسابی شده ام باید بشویم ۲ نفر باید بشویم ۳ نفر.نباید بجای ضعف های خود نیرو بیاوریم که اهرم ما شود چون اگر بلد نباشید به یک نفر بفروشید تریبون ۱ میلیون نفره به شما بدهند نمیتوانید کاری از پیش ببرید

در واقع اهرم سازی شبیه سازی از خود است

 

چطور رشد ۵۰۰ برابری با ۹ اهرم اتفاق می افتد؟

فرض کنید که ۹ دستگاه دارید و هر دستگاه پول قبلی شما را ۲ برابر می کند یعنی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان  را ۲۰۰۰۰۰۰ تومان و ۲۰۰۰۰۰۰ تومان را ۴۰۰۰۰۰۰ تومان و به همین ترتیب بصورت باینری به صورت زیر افزایش پیدا می کند.آنگاه شما نهمین اهرم ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان خواهید داشت.

1

۲ برابر

2

۴ برابر

3

۸ برابر

4

۱۶ برابر

5

۳۲ برابر

6

۶۴ برابر

7

۱۲۸ برابر

8

۲۵۶ برابر

9

۵۱۲ برابر

۹ اهرم سود ۵۰۰ برابری

از بین ۹ اهرم ۳ اهرم بیرونی است و ۶ اهرم دیگر داخلی .۳ اهرم بیرونی مربوط به رسانه سازی و ۶ اهرم داخلی مربوط به خود کسب و کار

۶ اهرم داخلی :

ا- تعداد لید( سرنخ) : لید همان معنی پاخور  در ادبیات بازار است شما هر چقدر فروشگاهتان شلوغ تر شود درآمد بیشتری خواهید داشت

۲- نرخ تبدیل : تعداد کسانی که مشتری شده اند به نسبت تعداد پاخور ورودی.یعنی اگر تا بحال از هر ۱۰ نفر ورودی ۱ نفر از شما خرید می کرد کاری کنید که الان از ۱۰ نفر ۲ نفر خرید کنند

۳- میانگین قیمت: مثلا اگر تا بحال میانگین محصولاتی که از شما خریداری شده ۱۰۰ هزار تومان بوده کاری کنید که اجناس ۲۰۰ هزار تومانی بخرند برای این کار می توانید اجناس خاصی بیاورید که از شما خریداری کنند.

۴- تعداد آیتم در هر سفارش: کاری کنید که بجای اینکه یک محصول بخرند ۲ محصول خریداری کنند

۵- تعداد سفارش : اگر تا بحال مشتری ماهیانه ۱ بار از شما خرید می کند از این پس کاری کنید که ماهیانه ۲ دفعه از شما خرید کند در واقع یعنی بازگشت مشتری سریع تر شود

۶- هزینه ها: اگر بتوانید کاری کنید که هزینه ها نصف شود در واقع درآمد دوبل شده است بطور مثال اگر تا بحال از جایی که تامین محصول داشته اید که سود ۲۰ درصدی برای شما داشته یا می توانید از جای دیگری که سود ۴۰ درصدی به شما می دهد تامین محصول کنید یا اینکه چون چند سال است که مورد اعتماد یک تامین کننده بوده اید و برای او سود داشته اید می توانید تقاضای سود بیشتر داشته باشید.

۳ اهرم بیرونی:

۱- افراد بیشتری از رسانه شما آگاه شوند(Awareness)

بطور معمول ۱۰۰ نفر پست را می بینند و ۱۰ مشتری ایجاد می شود کاری کنیم که ۲۰۰ نفر پست را ببینند و ۲۰ مشتری ایجاد شود

۲- افراد بیشتری فعال شوند( Engagement)

کاری کنیم که share/ comment/like بیشتر شود.

۳- نرخ افراد بازدید کننده از صفحه محصول کاتالوگ و امثال آن بیشتر شود( Visitors)

برای نتیجه گرفتن از اهرم ها ببینید کدامیک در دسترس شما هست و همین الان می توانید تغییری در آن ایجاد کنید .ترتیب مهم نیست مهم بکار بردن اطلاعات با ارزشی هست که امروز در اختیار شما قرار داده ام.

داشتن پیچ اینستاگرام فعال یکی از  اهرم های بیرونی هست که درآمد شما را بین ۲ تا ۸ برابر  می تواند افزایش دهد.پیج اینستاگرام نیاز به تولید محتوای ویدیویی دارد و محتوا های جذاب بیشتر از بقیه به همه نمایش داده می شوند و در اصطلاح ویوی بالاتری می گیرند برای جذاب کردن محتوای ویدیویی می توانید از لینک زیر ویديوهای خود را به خدمات VIP ما بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید

نویسنده : محمد نادب

آدرس سایت: www.mohammadnadeb.ir

با تهیه هر کدام از پلن های ادیت ریل خدمات VIP سایت هدایای ویژه ای برای افزایش جذابیت ریل ها دریافت می کنید

این ویدئوها توسط تیم حرفه ای محمد نادب ادیت و تدوین خواهد شد تا نتایج بهتری بدست آورید

برای داشتن تخفیف ۴۰ درصدی کلمه mohammadnadeb را در باکس کد تخفیف  سبد خرید وارد نمایید

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

سفر مشتری چیه؟ و چطور با ساخت یک قیف فروش ساده، فروش رو اتومات کنیم؟ 🚀

آنچه در این پست میخوانید ب— ### ۴. سفر مشتری چیه؟ و چطور با ساخت یک قیف فروش ساده، فروش…

بیشتر بخوانید

۵ مشکل رایج فروش سنتی و راه‌حل‌های دیجیتال برای هر کدوم 🚀

آنچه در این پست میخوانید مشکل ۱: **پاسخگویی کند به مشتری‌ها 🕒** **راه‌حل دیجیتال:**  مشکل ۲: **پیگیری مشتریان بعد از…

بیشتر بخوانید

چطور با استفاده از احساسات مغز مشتری رو برای خرید تحریک کنیم؟ 🧠💥

آنچه در این پست میخوانید  چرا احساسات نقش مهمی در تصمیم‌گیری مغز دارند؟ 💭 استفاده از احساسات مثبت: مغز عاشق…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.